אודות אתר פריב משחקים

5/5 - (1 {הצבעות})

אתר פריב משחקים – נעים מאוד!

ברוכים הגולשים לאתר פריב משחקים… אם הגעתם לעמוד הזה, יש להניח כי אתם רוצים לדעת מה זה האתר הזה, מי ומה עומד מאחוריו, ומה הוא מציע לגולשים. נשמח לספק כאן מספר נתונים, שאולי אתם מחפשים, וגם אם לא… בכל מקרה, נעים להכיר! 🙂

מה הפירוש של שם האתר "פריב"?

שם האתר "פריב" מקורו בשם אתר המשחקים המוביל כיום בעולם, גם בישראל וגם מעבר לים. אתר Friv הוא מכונה, אך חסרון גדול עבור השחקנים בישראל הוא שהאתר מוגש בשפה האנגלית, דבר שיכול להקשות על שחקנים צעירים, דבר שאנו כאן באתר פריב בעברית, פותרים. כולם יכולים להבין, כולם יכולים למצוא את המשחק המקביל גם כאן בעברית.

מה ההבדל בין אתר פריב באנגלית לאתר פריב הזה?

הבדל אחד בולט בין אתר פריב המקורי Friv.com, האתר הסגול הגדול, לבין אתר פריב בו אתם גולשים כעת, והיא השפה. כאתר שבו נפח הגולשים הגדול הוא בגילאים צעירים, אנו שמים חשיבות עליונה לכך שכל גולש יבין מהר מאוד, איפה הוא נמצא ולאן הוא הולך. כמו באתר המקורי אין איפה להסתבך, מוצאים את המשחקים שמחפשים בדיוק, הכל ברור, בעברית בשפת האם. אנו בישראל, לכן גם האתר מותאם לציבור אליו פונה האתר.

למה פריב מבין כל אתרי המשחקים?

כי יש באתר את כל המשחקים המובילים ברשת כולל משחקי פריב המקורי ואתרי הנישות שלו. מצאתם משחק שלא מופיע? כנראה שתגלו אותו בכניסה הבאה שלכם לאתר. לעיתים צוות האתר ממתין לקבלת אישור לפרסום משחקים ייחודיים או כאלה הדורשים את אישור היוצר. סיבה נוספת מובילה שמעניקה תשובה לשאלה שנשאלה, למה? כי בפריב תמיד יככבו 250 משחקים שעליהם כולם מדברים ברשת. המשחקים המדוברים מכל העולם מוצגים באתר בעברית, בכל עת, ונוספים אליהם גם משחקים חדשים מסביב לשעון. המומחיות שלנו היא לזהות את מה שכולם מחפשים ולהביא אותם להנאת השחקנים.

איזה משחקים מציע האתר?

האתר מחולק למספר קטגוריות בודדות ונישתיות, כך שקהל הגולשים יוכל להיחשף במהירות ובפשטות, לשלל המשחקים בתחום שחיפש. לדוגמא, ילדות, נערות או נשים המחפשות משחקי בנות, באמצעות קטגוריית "משחקי בנות" יגלו עולם שלם של משחקים הפונים לבנות, משחקים בעלי אופי "ורוד" שאין בת שלא תתחבר ותאהב. כך גם לגבי קטגוריית "משחקים לילדים" ו"משחקי בנים".

אתר פריב מציע לשחקנים משחקים עם עלילה וסיפור, משחקים עם כוכבים וגיבורי על מפורסמים, או בלעדיהם הכל לפי בחירה, משחקים של צביעה ויצירה, אתגר והנאה, בשורה תחתונה. האתר מותאם למשחק במחשב ברשת האינטרנט הקווי, וכן במכשירים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים. היום משחקים בכל מקום וזמן שרוצים. הוסיפו את אתר פריב כבר עכשיו למועדפים ותוכלו להיות הראשונים, שזוכים לראות את כל המשחקים החדשים שעולים ומתפרסמים.

משחקים בחינם במחשב ובדרכים צוות אתר פריב מאחל לכם גלישה נעימה, וחווית משחק מאתגרת ומיוחדת.